Politie kleding winkel

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast45735
Infopolitie Gast

Politie kleding winkel

Bericht door Gast45735 » 11 feb 2013, 09:09

Hallo!

Ik ben inmiddels aspirant politieagent en vroeg mij af (mede namens mijn groep) hoe en waar je politiekleding kunt bestellen?

In het bijzonder voor de boei-sleuteltjes, er schijnt hier een kliksysteem voor te zijn wat je voor je koppel kunt kopen.

Als iemand dus de website (o.i.d.) van de politiewinkel heeft, graag :)

DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 32
Contacteer:

Re: Politie kleding winkel

Bericht door DiNozzo » 11 feb 2013, 09:25

Praktische items (sleutelhouders, andere tasjes) kan je zelf aanschaffen via http://www.firstcarecompany.nl, of vele andere sites (zie Google). Ook de betere dumpshop heeft zulke spullen gewoon op voorraad (en meestal goedkoper).

Voor alle overige zooi krijg je op enig moment van je eenheid toegang tot de officiële webshop. Hier kan je op punten of budget van de eenheid kleding en toebehoren kopen. Meestal is dit een jaar of twee jaar na aanvang opleiding.

Ik zou vooral niet teveel kopen. Het ziet er misschien 'stoer' uit maar rennen met een vol koppel gaat niet echt lekker en veel collega's sjouwen veel meer mee dan noodzakelijk.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.

Daan_RR
Lid
Lid
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Daan_RR » 11 feb 2013, 09:28

Politiekleding kan je bestellen vanaf dat je afhankelijk van jouw eenheid een half jaar of een jaar voor de baas werkt vanuit de webwinkel van vtspn. Deze is te vinden op jouw locale Intranet. Boeislsleutelhouders hebben zij echter niet in het pakket. Hiervoor zal je je moeten wenden tot een commerciële webwinkel of dump en deze houders zal je, hoe krom ook, van je eigen centen moeten betalen. Waar ik ze destijds met mijn lichting heb besteld: http://www.firstcarecompany.nl

Succes!

Edit: je was me net voor!
Politie Rotterdam
Taakaccent Wet Wapens en Munitie

gast 2358739
Infopolitie Gast

Bericht door gast 2358739 » 11 feb 2013, 09:40

Bedankt voor de snelle reactie !

Ik ben het met je eens dat rennen met een volle koppel geen succes wordt haha, echter lijkt een boeisleutel-hanger me wel handig (als jullie een betere oplossing hebben hou ik me aanbevolen!)

redoneben
Lid
Lid
Geslacht:
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door redoneben » 11 feb 2013, 12:04

Mijn transportboeisleuteltje heb ik aan het clipje van mijn pepperspray hangen. Misschien handig om als tussenoplossing te gebruiken :idea:

mwb
Inventaris
Inventaris
Roepnaam: Zeg jij weet veel he
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door mwb » 11 feb 2013, 14:04

gast 2358739 schreef:Bedankt voor de snelle reactie !

Ik ben het met je eens dat rennen met een volle koppel geen succes wordt haha, echter lijkt een boeisleutel-hanger me wel handig (als jullie een betere oplossing hebben hou ik me aanbevolen!)
Waarom lijkt je dat handig ?
Ik hang mij sleutels bij voorkeur aan een sleutelhanger.
Bv. die waar de rest van de sleutels van het werk aan hangen.
Persoonlijk vind ik het ophangen van je boeien-sleuteltje aan je koppel volkomen overbodig.
Het is mij nog nooit overkomen dat ik ineens, plotsklaps, heel snel mijn boeiensleuteltje nodig had.

Voor de rest: Als je niet weet hoe en waar je de kleding kunt bestellen, zal dat ook nog niet nodig zijn.
T.z.t zal het je worden verteld.
Kijk tot die tijd uit voor allerlei mensen die willen dat je uit eigen zak spullen gaat aanschaffen bij een bedrijf dat helemaal niets met de politie te maken heeft.
Jammerlijk strak onderaan in de WK poule 2014

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 11 feb 2013, 21:44

Mijn boeiensleutel hangt aan 't koordje van m'n pepperspray. Altijd bij de hand en een goedkopere oplossing (en betere) bestaat er voor mij niet..

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Gesloten