seponeren

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
caroline
Infopolitie Gast

seponeren

Ongelezen bericht door caroline »

Al ruim 7 maanden hebben wij een groot probleem mijn zoon zijn portemonnee is vorig jaar mei gestolen,vervolgens is er op zijn naam een huurcontract aangegaan,gas,water en licht en is er een hennepkwekerij gestart,hij is vorig jaar gehoord door de recherche uiteindelijk kwam men ook daar erachter,dat hij niet de dader was maar slachtoffer van het geheel,daarop heeft hij zelf aangifte gedaan wegens identiteitsfraude.
Keer op keer op keer hebben wij de betreffende rechercheur getracht te bellen om te vragen hoe het ervoor stond met de zaak waar wij uiteraard erg benieuwd naar waren,hij bleek geen hoofdverdachte meer te zijn,ja dat wisten wij al maanden,waarop we gevraagd hebben of we dit op papier konden krijgen wij wilden namelijk graag zijn naam gezuiverd hebben maar dat kon niet!!
Vervolgens afgelopen vrijdag de betreffende dame weer gesproken met de vraag hoe het ervoor stond met die zaak,omdat we maar niets hoorden na 7 maanden shit en stress,waarop zij doodleuk meedeelde dat de zaak geseponeerd was ze hadden geen dader op het oog.
Nu wil het geval dat de betreffende gemeente waar het pand staat ons een aangetekende brief gestuurd heeft met daarin het betreffende procesverbaal en dat de eventuele kosten van alles opruimen etc waarschijnlijk op mijn zoon verhaald zullen worden!!
Vandaag de rechtswinkel gebeld die vertelden mij dat wij recht hebben op een schrijven waarin vermeld staat dat de zaak geseponeerd is,dat is immers ons enige bewijs en verweer,dus mijn vraag is klopt dit en kunt u mij misschien adviseren in wat nu verder te doen?
We willen eindelijk weleens een keer van deze stress verlost zijn.
Gesloten