passagiersstoel kind

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
cb
Infopolitie Gast

passagiersstoel kind

Bericht door cb »

Ja weer een vroagjuh,

Ik heb jaren kenya achter de rug waar alles kan ( baksheesh).

Nu moet ik soms een kind meenemen in auto/bestelbus.
Stond daar niet een bepaalde leeftijd en/of lengte voor dat ze op passagiersstoel meemogen?

2. Waarom komen ze nooit bij mij in de straat flitsen na ettelijke klachten over hardrijders: er spelen kinderen!
Scoort waarschijnlijk niet lekker een woonwijk?

En waarom gruwelijk gezeik als ik op een doodlopende polderweg een wheelie met een motor maak?

Vragen, vragen, vragen...

Btw: leer Uw verse agentjes eens dat een politie-perskaart GEEN politie kaart is........
Wel mooi mee weggekomen met 190 km/h, dat dan weer wel, of was het de heel oude CRI pas?
Toch bedankt.

Bubbles
Lid
Lid
Geslacht:
Leeftijd: 28

Re: passagiersstoel kind

Bericht door Bubbles »

Het antwoord op uw eerste vraag; Kinderen mogen vanaf 1.35 zonder autostoeltje of verhoger plaatsnemen op een passagiersstoel.
We walk this road together

Unfo
Toplid
Toplid
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 37

Bericht door Unfo »

Serieuze vragen krjigen een serieus antwoord:

1: tot 12 jaar OF tot een lengte van 1.35m verplicht in een kinderstoel.

Voor de andere vragen:

Lekker terug naar Kenya gaan.. Daar kan alles.

cb
Infopolitie Gast

Bericht door cb »

@unfo
dit alles is serieus, laat de kleinerende opmerkingen achterwege en reageer ter zake.
Op vraag 1 heb ik een goed antwoord nu, de andere vragen blijven staan.
Aub ter zake doent commentaar.
Wat betreft Kenya: ik ben blank en hollander dus dergelijke reacties misstaan hier imho.
dank u.

Winterschläfer
Stamgast
Stamgast
Agent
Roepnaam: Robbert
Geslacht:
Leeftijd: 31

Bericht door Winterschläfer »

cb schreef:2. Waarom komen ze nooit bij mij in de straat flitsen na ettelijke klachten over hardrijders: er spelen kinderen!
Scoort waarschijnlijk niet lekker een woonwijk?
Dat moet u aan het bureau vragen in uw woonplaats. Hoe verwacht u dat wij daar antwoord op kunnen geven?
cb schreef:En waarom gruwelijk gezeik als ik op een doodlopende polderweg een wheelie met een motor maak?

Vragen, vragen, vragen...
Kijkt u hier eens, daar staan antwoorden omtrent het maken van wheelies.
Nothing great is easy.

cb
Infopolitie Gast

Bericht door cb »

Mijn localo bopo bureau geeft op dat ze dat geen prioriteit vinden...
De buurt wel.

En wat betreft 'mijn eigen veiligheid' ?
Mag ik dat zelf bepalen en betalen?
Is dat niet waarop een democratie op gebouwd is?
En mocht U met verzekering/schade/ziektekosten aankomen: ik ben 100% zelfstandig en betaal er ook naar dus geen aanslag op de beurs van wie dan ook.

LEO2002
Toplid
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 60

Bericht door LEO2002 »

De toon van uw reacties maakt dat wij er niet zo veel zin in hebben om uw andere vragen te beantwoorden.
U zegt dat wij kleinerende opmerkingen jegens u achterwege kunnen laten, echter zijn uw eigen berichten er doorspekt van.
Net als op straat kom je verder met een respectvolle benadering van de gesprekspartner. Kun je dat niet opbrengen, dan kon dat wel eens resulteren in het negeren van de vraagsteller.
Good cop and bad cop have left for the day. I'm a different kind of cop. ( Vic Mackey, The Shield)

Spreuk v/d maand: "You don't scare me, I have children!"

DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 32

Bericht door DiNozzo »

cb schreef:@unfo
dit alles is serieus, laat de kleinerende opmerkingen achterwege en reageer ter zake.
cb schreef:Btw: leer Uw verse agentjes eens dat een politie-perskaart GEEN politie kaart is........
Wel mooi mee weggekomen met 190 km/h, dat dan weer wel, of was het de heel oude CRI pas?
Toch bedankt.
Over kleinerende opmerkingen gesproken, u bent ook niet vrij van zonde! Sowieso druipen uw berichten van de kleinerende opmerkingen. Voor de rest ga ik er op deze toon niet op in. Heb wel wat beters te doen.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.

cb
Infopolitie Gast

Bericht door cb »

Ik beken mijn zondes.....
Kleinering is menselijk lijkt het wel.
Desalnietemin blijven er vragen.
Ik begrijp dat enigen onder U gewend zijn aan een bijzonder buigende en excuus zoekende houding wat betreft de zondigen dezer samenleving, misschien hier enig genoegen in scheppen zelfs als horende bij de houding die men aan moet nemen geconfronteerd met het 'wapen' der Nederlanden.

Soit.

Goes with the game?

Vragen blijven.
Hier is een goedwillende burger met een vraag.
De toon bepaalt de muziek ( c'est la tone que fait la musique) maar daal even neer van Uwer wolken en reageer eens zonder 'voorbedachte rade'........
Maakt het leven zoveel gemakkelijker.
'Den Polizist' is geen godheid maar een dienaar van de staat.(uitroepteken !)

Bedenk eens hoe allerlei willekeur, bedoelt om het den burger tot betaler te maken: door U uitgevoerd wordt.
Doe dit niet in een felle reactie hierop.
Maar denk gewoon bij het volgende wacht stoplicht eens: wát als ik den burger nou eens hielp?
In plaats van alleen bekeuren?
Gewoon eens 'foei' zeggen en laten gaan?

Utopie...
ook ik heb in mijn werk dagelijks met velen te maken ( nee ik zeg niet wat het is: kat op het spek etc), ik weet hoe communicatie velerlei oplost en beboeten, cq straffen, vaak alleen tot weerbarstigheid leid.
Dank U
Met alle respect.
De wereld is niet zwart-wit.

LEO2002
Toplid
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 60

Bericht door LEO2002 »

cb schreef:Ik beken mijn zondes.....
Kleinering is menselijk lijkt het wel.
Desalnietemin blijven er vragen.
Ik begrijp dat enigen onder U gewend zijn aan een bijzonder buigende en excuus zoekende houding wat betreft de zondigen dezer samenleving, misschien hier enig genoegen in scheppen zelfs als horende bij de houding die men aan moet nemen geconfronteerd met het 'wapen' der Nederlanden.

Soit.

Goes with the game?

Vragen blijven.
Hier is een goedwillende burger met een vraag.
De toon bepaalt de muziek ( c'est la tone que fait la musique) maar daal even neer van Uwer wolken en reageer eens zonder 'voorbedachte rade'........
Maakt het leven zoveel gemakkelijker.
'Den Polizist' is geen godheid maar een dienaar van de staat.(uitroepteken !)

Bedenk eens hoe allerlei willekeur, bedoelt om het den burger tot betaler te maken: door U uitgevoerd wordt.
Doe dit niet in een felle reactie hierop.
Maar denk gewoon bij het volgende wacht stoplicht eens: wát als ik den burger nou eens hielp?
In plaats van alleen bekeuren?
Gewoon eens 'foei' zeggen en laten gaan?

Utopie...
ook ik heb in mijn werk dagelijks met velen te maken ( nee ik zeg niet wat het is: kat op het spek etc), ik weet hoe communicatie velerlei oplost en beboeten, cq straffen, vaak alleen tot weerbarstigheid leid.
Dank U
Met alle respect.
De wereld is niet zwart-wit.
I rest my case......
Good cop and bad cop have left for the day. I'm a different kind of cop. ( Vic Mackey, The Shield)

Spreuk v/d maand: "You don't scare me, I have children!"

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 53

Bericht door zijlvaart67 »

Nee, en de theorieen van Dr Spock zijn ook achterhaald gebleken...
Helaas hebben we nog wel steeds last van de 'pappen en nathouden cultuur'...

Samenlevingen hebben behoefte aan orde en tucht, anders vervallen we tot een Sodom en Gomorra...

'Het zijn diegenen die niets doen die willen dat alles volgens de regels gebeurt...'

thijeleo
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Leo
Twitter: thijeleo
Facebook: leotenthije
Linkedin: thijeleo
Geslacht:
Leeftijd: 63

Bericht door thijeleo »

Bij deze gesloten. Als meneer nog vragen heeft dan graag op een andere manier en zonder denigrerende opmerkingen.
L.J.B. ten Thije-Boonkkamp
Forummaster

Gesloten