Begrafenis oud agent

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Michiel
Infopolitie Gast

Begrafenis oud agent

Bericht door Michiel » 17 jul 2008, 09:50

Gisteren is mijn grootvader overleden op 94 jarige leeftijd. Hij heeft een mooi leven gehad. Voor de oorlog is hij agent geweest in Rotterdam en heeft de bombardementen meegemaakt in 1940.

Nu we hem maandag gaan begraven vroeg ik me af of er nog iets gedaan kan/mag/moet worden gedaan wat relatie heeft met zijn politiewerk. Hij was altijd erg trots op deze periode in zijn leven, vandaar deze vraag.

Groet,

Michiel

foreverblue
Stamgast
Stamgast
Agent
Twitter: RA_Hendriks
Geslacht:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Begrafenis oud agent

Bericht door foreverblue » 17 jul 2008, 10:09

Beste Michiel,

allereerst gecondoleerd. Ik raad je aan om zsm 0900-8844 te bellen en vragen of je in contact kan komen met een lid of secretaresse van de korpsleiding van Rotterdam-Rijnmond, dan wel een bericht achter mag laten met het verzoek om teruggebeld te worden.

Succes.

DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 31
Contacteer:

Re: Begrafenis oud agent

Bericht door DiNozzo » 17 jul 2008, 16:32

Allereerst ook van mij gecondoleerd met uw opa. Ik ga mee in het advies contact op te nemen met de korpsleiding of zij hier in voor uw opa iets kunnen betekenen. Misschien had u opa nog contact met oud-collega's, ook hier zou u op onderzoek kunnen gaan.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.

Gesloten