CD kenteken

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
andre
Infopolitie Gast

Bericht door andre » 08 apr 2006, 16:44

Ehh, is BOA en Buitengewoon Opsporings Ambtenaar niet gewoon hetzelfde? 8)

rvheck
Infopolitie Gast

Bericht door rvheck » 08 apr 2006, 17:24

Geldt deze politieke onschendbaarheid ook voor voertuigen met een AA-kenteken?

Gast
Infopolitie Gast

Bericht door Gast » 08 apr 2006, 17:25

voor boa is een landelijk examen voor het oude was een kleine toets voldoende

Walter
Infopolitie Gast

Bericht door Walter » 08 apr 2006, 17:51

rvheck schreef:Geldt deze politieke onschendbaarheid ook voor voertuigen met een AA-kenteken?
AA is afgeschermd door DKDB gok ik :D

DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door DiNozzo » 08 apr 2006, 23:47

De eerst die er in slaagt onder een AA auto een geel briefje te wurmen krijgt van mij 5 kratjes bier :lol:
Wel bewijs natuurlijk hè ;)
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.

rai
Moderator
Moderator
KMAR
Geslacht:
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door rai » 08 apr 2006, 23:53

Stef schreef:De eerst die er in slaagt onder een AA auto een geel briefje te wurmen krijgt van mij 5 kratjes bier :lol:
Is op zich niet zo moeilijk, als je de juiste kanalen maar kent. :lol:
Maar jij wil van je kratjes bier af. :wink:

ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 61
Contacteer:

Bericht door ThunderSTreak » 09 apr 2006, 10:02

Deze weddenschap kan Rai makkelijk winnen. Er is slechts één adjudant van Hare Majesteit voor nodig die "met de auto van de zaak" op een militair onderdeel even zijn auto buiten de parkeervakken neer zet. :wink:
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding

polder46
Infopolitie Gast

Bericht door polder46 » 09 apr 2006, 10:13

Er schijnt een boek te zijn dat Wetboek van Strafvordering heet. Misschien is daar een antwoord te vinden.
Op heterdaad, buiten heterdaad en volgen, betreden van plaatsen.

Walter
Infopolitie Gast

Bericht door Walter » 09 apr 2006, 12:58

polder46 schreef:Er schijnt een boek te zijn dat Wetboek van Strafvordering heet. Misschien is daar een antwoord te vinden.
Op heterdaad, buiten heterdaad en volgen, betreden van plaatsen.
lees nog maar eens goed!

mwb
Inventaris
Inventaris
Roepnaam: Zeg jij weet veel he
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door mwb » 09 apr 2006, 14:08

Stef schreef:De eerst die er in slaagt onder een AA auto een geel briefje te wurmen krijgt van mij 5 kratjes bier :lol:
Bwa, op een stilstaande auto, kunst.

Een AA-kenteken gewoon laten stoppen en de bestuurder opschrijven, telt dat ook (ik maak vast plaats in mijn koelkast)?
Jammerlijk strak onderaan in de WK poule 2014

Gast
Infopolitie Gast

Bericht door Gast » 09 apr 2006, 14:22

Of je het nu geloofd of niet, ik heb "bijna" een DKDB'er bekeurd vanwege het parkeren op een busbaan. Dit was in Bergen op Zoom. Ik liep er heen en de beveiliger liet zn pasje zien, helaas dacht ik :twisted: .
Al met al wel een leuke ervaring om die gasten zo bezig te zien, volgens mij zit PIOG (waar ze vermoedelijk in opleiding waren) in de buurt van Bergen op Zoom, klopt dit?

foreverblue
Stamgast
Stamgast
Agent
Twitter: RA_Hendriks
Geslacht:
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door foreverblue » 09 apr 2006, 14:38

Anonymous schreef:Of je het nu geloofd of niet, ik heb "bijna" een DKDB'er bekeurd vanwege het parkeren op een busbaan. Dit was in Bergen op Zoom. Ik liep er heen en de beveiliger liet zn pasje zien, helaas dacht ik :twisted: .
Al met al wel een leuke ervaring om die gasten zo bezig te zien, volgens mij zit PIOG (waar ze vermoedelijk in opleiding waren) in de buurt van Bergen op Zoom, klopt dit?
Ja, dit zit in Ossendrecht. Als je van Hoogerheide richting Putte rijdt, aan de rechterkant :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Walter
Infopolitie Gast

Bericht door Walter » 09 apr 2006, 14:46

Anonymous schreef:Of je het nu geloofd of niet, ik heb "bijna" een DKDB'er bekeurd vanwege het parkeren op een busbaan. Dit was in Bergen op Zoom. Ik liep er heen en de beveiliger liet zn pasje zien, helaas dacht ik :twisted: .
ach...en als je em opgeschreven had, was er geen tenaamstelling uitgekomen...:D

Botje
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door Botje » 09 apr 2006, 16:35

De wegen van het CJIB zijn ondoorgrondelijk want ook als er geen tenaamstelling uitrolt komen acceptgiro's wel binnen bij de eigenaar van de auto hoor.
Als je niets leert van het verleden, zul je in de toekomst telkens nieuwe lessen krijgen.

The Scorpion
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door The Scorpion » 09 apr 2006, 17:10

Walter schreef: maar denk dat mashi of The Scorpion hier nog meer over zou kunnen zeggen......
Ik pas wat betreft CD-auto's. Te vaak moeilijkheden mee gehad. Als je zwaar dronken (ik kan dat redelijk inschatten hoor) bent als bestuurder, niet wil zeggen/tonen wat je status is en graag met de politie wil vechten (de uitslag mogen jullie zelf bedenken 8) )......en je moet dan zonder verbaal door de chef thuisgebracht worden zakt mijn uniformbroek af.
Dit heb ik 2 keer gehad. De 2e keer heb ik eerst netjes de veel te dure bril van meneer z'n hoofd gehaald voordat we het verzet definitief braken (je leert van eerdere ervaringen). We hebben toen rechtstreeks contact opgenomen met de ambassadeur zelf. De mini's zijn toen wel opgemaakt en naar hem gestuurd. En de man was redelijk hoog, had beschermde status. HEt was alleen dat de ambassadeur zich voor hem schaamde. Ook wel een keer leuk.

Nu laat ik elke cd-auto rijden. Mocht je bij een art komen en hij is 'onschendbaar' en wil verder rijden gaat dat niet gebeuren uiteraard. Dan maar een politieke rel, maar hij stapt niet achter het stuur waar ik bij sta.
Wie rent, bekent!

Gesloten