CD kenteken
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
De eerst die er in slaagt onder een AA auto een geel briefje te wurmen krijgt van mij 5 kratjes bier
Wel bewijs natuurlijk hè

Wel bewijs natuurlijk hè

"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
- Friedrich Nietzsche.
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
- mwb
- Inventaris
- Roepnaam: Zeg jij weet veel he
- Geslacht:
- Leeftijd: 56
Bwa, op een stilstaande auto, kunst.Stef schreef:De eerst die er in slaagt onder een AA auto een geel briefje te wurmen krijgt van mij 5 kratjes bier![]()
Wel bewijs natuurlijk hè
Een AA-kenteken gewoon laten stoppen en de bestuurder opschrijven, telt dat ook (ik maak vast plaats in mijn koelkast)?
Jammerlijk strak onderaan in de WK poule 2014
-
- Infopolitie Gast
Of je het nu geloofd of niet, ik heb "bijna" een DKDB'er bekeurd vanwege het parkeren op een busbaan. Dit was in Bergen op Zoom. Ik liep er heen en de beveiliger liet zn pasje zien, helaas dacht ik
.
Al met al wel een leuke ervaring om die gasten zo bezig te zien, volgens mij zit PIOG (waar ze vermoedelijk in opleiding waren) in de buurt van Bergen op Zoom, klopt dit?

Al met al wel een leuke ervaring om die gasten zo bezig te zien, volgens mij zit PIOG (waar ze vermoedelijk in opleiding waren) in de buurt van Bergen op Zoom, klopt dit?
- foreverblue
- Stamgast
- Twitter: RA_Hendriks
- Geslacht:
- Leeftijd: 35
Ja, dit zit in Ossendrecht. Als je van Hoogerheide richting Putte rijdt, aan de rechterkantAnonymous schreef:Of je het nu geloofd of niet, ik heb "bijna" een DKDB'er bekeurd vanwege het parkeren op een busbaan. Dit was in Bergen op Zoom. Ik liep er heen en de beveiliger liet zn pasje zien, helaas dacht ik.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
-
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- OnTroerend goed
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 39
Ik pas wat betreft CD-auto's. Te vaak moeilijkheden mee gehad. Als je zwaar dronken (ik kan dat redelijk inschatten hoor) bent als bestuurder, niet wil zeggen/tonen wat je status is en graag met de politie wil vechten (de uitslag mogen jullie zelf bedenkenWalter schreef: maar denk dat mashi of The Scorpion hier nog meer over zou kunnen zeggen......

Dit heb ik 2 keer gehad. De 2e keer heb ik eerst netjes de veel te dure bril van meneer z'n hoofd gehaald voordat we het verzet definitief braken (je leert van eerdere ervaringen). We hebben toen rechtstreeks contact opgenomen met de ambassadeur zelf. De mini's zijn toen wel opgemaakt en naar hem gestuurd. En de man was redelijk hoog, had beschermde status. HEt was alleen dat de ambassadeur zich voor hem schaamde. Ook wel een keer leuk.
Nu laat ik elke cd-auto rijden. Mocht je bij een art komen en hij is 'onschendbaar' en wil verder rijden gaat dat niet gebeuren uiteraard. Dan maar een politieke rel, maar hij stapt niet achter het stuur waar ik bij sta.
Wie rent, bekent!