Melding (hinderlijk parkeren)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Marleen04
Infopolitie Gast

Melding (hinderlijk parkeren)

Bericht door Marleen04 »

Goedendag,

Enkele weken geleden heb ik een anonieme melding gemaakt bij de gemeente over een hinderlijk geparkeerde bus die middenop het trottoir geparkeerd staat regelmatig, hierbij geen foto meegestuurd, nu heb ik een paar dagen de politie voorbij zien rijden, maar elke keer stond de bus netjes in een parkeervak of was hij niet aanwezig. Nu is mijn vraag kan de politie dan een waarschuwing geven of überhaupt iets melden bij de eigenaar? Of is het alleen als de politie de bus ziet staan?

Bedankt!
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 23 apr 2021, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel verduidelijkt

taxikemperman
Deskundige
Deskundige
Roepnaam: Remi
Geslacht:
Leeftijd: 56

Re: Melding (hinderlijk parkeren)

Bericht door taxikemperman »

De politie zal alleen iets doen als zij het zelf constateert of als er zeer veel klachten binnenkomen (en dan het liefst niet anoniem zodat ze meer info kunnen vragen)

Mitch
Stamgast
Stamgast
Agent
Blauwe Parel
Roepnaam: Mitchel
Geslacht:
Leeftijd: 34

Bericht door Mitch »

Heb je ook al eens geprobeerd om de eigenaar of bestuurder aan te spreken op zijn hinderlijke parkeergedrag? Zo zou het namelijk moeten gaan

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 53

Bericht door Pim »

Nu is mijn vraag kan de politie dan een waarschuwing geven of überhaupt iets melden bij de eigenaar? Of is het alleen als de politie de bus ziet staan?
Ben zo benieuwd wat je kunt of wilt met het antwoord op je vraag.

Waarschuwen: als het anoniem gedaan is en ik als agent geen overtreding constateer ga ik niemand aanspreken. Dat zou een heel vaag gesprek worden.
A: Zeg meneer, is die bus van u?
Wilt u die niet meer foutparkeren?
-Maar agent, ik sta toch niet fout geparkeerd?
A: Dat klopt meneer.
- Hoe komt u daar dan bij?
A: Dat is bij ons gemeld.
- Oh wie dan agent?
A: Dat weet ik niet, de melding was anoniem.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

Gesloten