'Vrijstellingspas' mondkapjesplicht geldig?

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

MRe
Infopolitie Gast

'Vrijstellingspas' mondkapjesplicht geldig?

Bericht door MRe »

Hier koop je zowaar een 'vrijstellingspas' mondkapjesplicht zonder tenaamstelling en zonder enige verklaring van medicus of psycholoog. Ik beschouw deze site als misleiding van degene die het koopt en het gebruik ervan is m.i. ook misleidend. Graag uw visie hierop.
https://vrijstellingspas.nl/

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 55

Re: 'Vrijstellingspas' mondkapjesplicht geldig?

Bericht door Hilde »

Je kan het kaartje zelf uitprinten op de site van de overheid.
Dit is gewoon een handige ondernemer die die kaartjes verkoopt.
Ik zie er niets misleidends in.
Bij de kaartjes die je zelf uitprint staat is ook geen arts of psycholoog betrokken geweest.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

Aasur
Superlid
Superlid
Agent
Roepnaam: Femme
Geslacht:
Leeftijd: 36

Re: 'Vrijstellingspas' mondkapjesplicht geldig?

Bericht door Aasur »

MRe schreef: 06 apr 2021, 18:10 Ik beschouw deze site als misleiding van degene die het koopt en het gebruik ervan is m.i. ook misleidend. Graag uw visie hierop.
Ik vind het geen misleiding... Als je alleen naar de naam alleen kijkt dan kun je die indruk krijgen, maar op de site wordt heel duidelijk aangegeven wat het product is, wat je er mee kan en wat voor status het heeft.

Het is niets meer dan dat je zelf 'vrijstelling' op een gele post-it schrijft, maar dan 100x duurder en het ziet er wel netjes uit.
Assumption is the mother of all f*ck-ups!

Plaats reactie