Buur bekrast eigendommen

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

Nala
Infopolitie Gast

Buur bekrast eigendommen

Bericht door Nala »

hallo allemaal,

Mijn buur heeft op onze oude auto al meerdere krassen gezet we zijn zo goed als zeker dat hij het is want hij heeft ook al meerdere malen voor ruzie gezorgt. Nu hebben we een nieuwe auto en hier staan sinds vandaag 2 giga krassen op die duidelijk expres gezet zijn.

Kan ik hier iets tegen doen? Ermee naar de plotie gaan?

Ik heb dit nog nooit kunnen vastleggen omdat we de nieuwe auto niet voor onze eigen deur parkeren zodat hij het niet zou weten maar dat is dus mislukt🙁.

Ik heb wel al een filmpje dat hij afval voor onze deur keert maar dat is het dan ook.

SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Geslacht:
Leeftijd: 59

Re: Buur bekrast eigendommen

Bericht door SWAT »

U kunt altijd aangifte doen van vernieling. Het punt is alleen dat alleen uw vermoeden dat het uw buurman is niet voldoende zal zijn om hem daarvoor te kunnen vervolgen. Het is mogelijk niet eens voldoende om hem als verdachte aan te merken. Daartoe zal er meer moeten zijn zoals getuigen of camerabeelden.
Een filmpje dat hij afval deponeert voor uw deur is geen bewijs voor een vernieling aan uw auto.
Wellicht kunt om de verhouding met uw buurman beter te krijgen eens gaan praten met de wijkagent.
Een gezond en hopelijk minder beperkt 2021 toegewenst.

Fiep1991
Nieuw lid
Nieuw lid
Roepnaam: Mark

Re: Buur bekrast eigendommen

Bericht door Fiep1991 »

Een tip voor bewijsvoering. Plaats camera's. Zo kunt u degene op heterdaad betrappen.

Plaats reactie