Telefoon op schoot in auto

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 52

Re: Telefoon op schoot in auto

Bericht door Pim »

Een elastiek om je mobiel of bovenbeen voor extra grip :D
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

Dusty
Deskundige
Deskundige
Geslacht:

Bericht door Dusty »

Hilde schreef: 23 dec 2020, 08:38
taxikemperman schreef: 23 dec 2020, 07:54 en voor @Hilde Als hij op je broek ligt kan hij ook niet wegschuiven :evil:
Huh??? wat mis ik hier???
Ik denk/vermoed dat hij reageert op de opmerking van Piet; Skipperje. 8)

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 61

Bericht door Skipperje »

Ja, dacht ik ook al. Neemt niet weg dat ik vind dat een telefoon daar niet hoort. Los of vast!

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

MarcH
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Vademecum
Roepnaam: Marc
Geslacht:

Bericht door MarcH »

Pim schreef: 23 dec 2020, 09:13 Een elastiek om je mobiel of bovenbeen voor extra grip :D
Volgens de redenering van het hof Arnhem-Leeuwarden is dan sprake van bevestiging middels een hulpmiddel en houd je 'm wel vast ;)
Be yourself, no matter what they say ...

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 52

Bericht door Pim »

Ik zeg niet dat ie ónder het elastiek 'bevestigd' moet worden. Gewoon op een elastiek leggen. Of op zo'n matje van de Action.

Want er zijn rubbers die zorgen voor stroefheid, in tegenstelling tot die andere rubbers :D
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

Dusty
Deskundige
Deskundige
Geslacht:

Bericht door Dusty »

Skipperje schreef: 23 dec 2020, 12:37 Ja, dacht ik ook al. Neemt niet weg dat ik vind dat een telefoon daar niet hoort. Los of vast!

Piet
Helemaal mee eens! :like:
Hij ligt daar natuurlijk met een reden en ik vind dat, zoals in @Hildes geval je hem als navigatie gebruikt, je er toch op kijkt.
Al de tijd dat je naar je knie kijkt, kun je niet op het verkeer letten; vandaar dat je hem dan beter in een houder in het zicht kunt plaatsen......... 8)

Bovendien is de kans héél groot dat je er ook op gaat kijken als er een berichtje binnenkomt; nog meer afleiding dus! :oops:
En áls het telefoontje er inderdaad wel af valt, is het haast onvermijdelijk om dan nog voldoende aandacht bij het verkeer te houden.
Je bent veel te bang om die dan met je voet te beschadigen, vandaar dat je in ieder geval kijkt waar hij ligt.......

Plaats reactie