Studenten TUE Eindhoven

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

Mylaw
Infopolitie Gast

Studenten TUE Eindhoven

Bericht door Mylaw » 02 dec 2019, 14:51

Ik probeer al een tijdje geleden iets heel ernstigs aan het licht te brengen over de studenten van de tue Eindhoven die onzedelijk gedrag vertonen en wel zeer demonstratief met hun praten aan het spelen zijn in het publieke park van de tue Eindhoven maar ik krijg geen antwoord terug van de tue Eindhoven. Na een paar maanden na deze gebeurtenis werd ik ook nog eens verschillende keren bedreigd en er zijn verschillende pogingen geweest om mij ernstig te mishandelen met alle gevolgen van dien ! Ik heb verschillende keren aangifte gedaan bij de politie in Eindhoven van mishandeling en bedreigingen maar de politie doet niks ! De beveiliging van de tue Eindhoven is incompetent, ze hebben niet eens de politie en ambulance gebeld en daarna hebben ze verzuimd mij een antwoord terug te geven op mijn vraag en vertelde mij dat ik een vreemde ben en weg moet anders bellen zij de politie. De politie in Eindhoven is ook incompetent ze hebben verzuimd dit te onderzoeken en ze hebben mij verschillende keren naar buiten geduwd in het verleden toen ik aangifte wilde doen van verschillende andere zaken of om te vragen hoe het zit met de aangiftes die ik wel heb kunnen doen ! Ik heb alles zelf moeten onderzoeken. Wilt U het bewijs nog zien ? Als ik hier geen beeld material van had dan had niemand mij gelooft ! Er zijn bepaalde mensen die zich diep mogen schamen in Nederland !

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 52
Contacteer:

Re: Studenten TUE Eindhoven

Bericht door zijlvaart67 » 02 dec 2019, 15:50

Dit is geen site van de politie, maar over de politie inclusief bespreking van wetgeving, ed.

Ik lees een relaas van iemand die ergens door gefrustreerd is geraakt, maar ik lees vooralsnog geen concrete vraag waar dit forum wat mee kan..

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Jan
Superlid
Superlid
Contacteer:

Bericht door Jan » 02 dec 2019, 17:06

Ik weet niet of je hier iets mee kan, maar het heeft inderdaad niet zoveel zin om louter je frustraties hier te spuien, zonder echte vraag.
Studenten die onzedelijk verdrag vertonen daar kan een TU Eindhoven denk ik niet zo heel veel mee doen. Klagen over een onheuse bejegening door (de beveiliging van) de TUE , of klagen over de onheuse bejegening door de politie kan weer wel. Als die klachten dan niet naar behoren worden afgehandeld kun je je melden bij de Nationale Ombudsman die een onafhankelijk onderzoek kan instellen.
Soms zit ik hier Jan en dan denk ik: wat ben je toch een eigenwijs stuk vreten ook hè.

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Bericht door Pim » 02 dec 2019, 17:16

Wat is :

"...en wel zeer demonstratief met hun praten aan het spelen zijn in het publieke park van de tue Eindhoven"?
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Bericht door KaaDee » 02 dec 2019, 18:23

Hebt u persoonlijk contact met een hulpverlener? Bijvoorbeeld een maatschappelijk werker, psycholoog of ander soort GGZ medewerker?

In dat geval raad ik u aan contact met hem of haar op te nemen en dit te bespreken.
PDC | DICT

Plaats reactie