Na mijn (niv2) beveiliging opleiding naar surveillant stromen?

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

J.m.m
Nieuw lid
Nieuw lid
Roepnaam: Joudy
Geslacht:
Contacteer:

Na mijn (niv2) beveiliging opleiding naar surveillant stromen?

Bericht door J.m.m » 23 jul 2019, 16:08

:like: :like: Hallo,

Mijn interesse in de politie de afgelopen tijd flink gegroeid en ben nu op een punt gekomen dat ik wil gaan volgende jaar solliciteren. Ik heb een MBO 1 en nu ben ik bezig met MBO2 beveiliging opleiding, alleen vraag ik me af waarvoor ik nu kan solliciteren, voor zover ik wist kon ik alleen solliciteren voor de functie Surveillant (Niv2), heb ik kans bij nog andere functie? Of beter na mijn MBO 2 beveiliging door stromen naar functie surveillant? Misschien iemand hier mee kan helpen?

Mvg,

Joudi M :thanks:

DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 31
Contacteer:

Re: Na mijn (niv2) beveiliging opleiding naar surveillant stromen?

Bericht door DiNozzo » 23 jul 2019, 16:55

Er zijn diverse vacatures voor mensen met een MBO2 opleiding: https://kombijde.politie.nl/vacatures/O ... veau/MBO+2

Naast de functie van surveillant is er ook regelmatig plek bij onder meer de arrestantenzorg op MBO2 niveau.

Wil je door voor agent dan zal je nog even moeten doorstuderen.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.

Plaats reactie