Mogelijk gelaserd door marechaussee

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

jeffrey2262
Infopolitie Gast

Mogelijk gelaserd door marechaussee

Bericht door jeffrey2262 » 05 jun 2019, 13:47

hallo, vanmorgen reed ik op de oostoever in de bebouwde kom waar je maximaal 50 mag.. Maar vaak rijd iedereen 60/70, maar nu reed iedereen heel traag dus ik ging er voor bij en reed ruim 90, terwijl ik aan het inhalen was stond er rechts van me een marechaussee busje haaks langs de weg met 2 mensen er in. Ik heb ze niet zien laseren (omdat ik er te snel langs ging en er zat een auto tussen) maar is het mogelijk dat ze aan het laseren waren en ze me gelaserd hebben?

Tommy
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 32
Contacteer:

Re: Mogelijk gelaserd door marechaussee

Bericht door Tommy » 05 jun 2019, 15:17

Ja dat is mogelijk.

ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door ThunderSTreak » 05 jun 2019, 18:07

Waarom inhalen? Iedereen is op die plek (Oostoeverweg Oostoever/DenHelder) op weg naar de poort waarbij het verkeer zich bovendien voor de poort al splitst in twee rijstroken en er op de linkerrijstrook tegenstrooms gereden wordt. Daar met 90 km inhalen is niet wijs
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding

jeffrey2262
Infopolitie Gast

Bericht door jeffrey2262 » 05 jun 2019, 19:00

ThunderSTreak schreef:
05 jun 2019, 18:07
Waarom inhalen? Iedereen is op die plek (Oostoeverweg Oostoever/DenHelder) op weg naar de poort waarbij het verkeer zich bovendien voor de poort al splitst in twee rijstroken en er op de linkerrijstrook tegenstrooms gereden wordt. Daar met 90 km inhalen is niet wijs
Ik was ook onderweg naar de haven, maar normaal kan je voorsoorteren op het stuk waar ik inhaalde naar de linker poort. Maar omdat er nu marechaussee stond reed iedereen gewoon 50 en ik zag hem niet maar ik gaf wel gas bij, ik weet niet of het precies 90 is het kan ook 80 geweest zijn. Maar het lijkt mij dat met deze overtreding ze mij wel staande gehouden moeten hebben.

Tommy
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Tommy » 05 jun 2019, 19:05

Nee dat hoeft niet. Dit kan ook op kenteken gebeuren. Het geniet wel de voorkeur bij dit soort snelheidsoverschrijdingen.

Plaats reactie