Parkeren op eigen terrein

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
pelle222137
Infopolitie Gast

Parkeren op eigen terrein

Bericht door pelle222137 » 08 jan 2018 20:40

Ik heb twee eigen parkeer vakken naast elkaar.Heel vaak parkeer ik op beide tegelijk.Ik heb een brief van de housmaister gevonden dat mijn parkeeren is asociaal en volgende keer mijn auto worst weggesleperd.Is dat recht om te doen of kan ik niet parkeren hoe ik wil op mijn eigen vakken?

Frans
Beheerder
Beheerder
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 50
Contacteer:

Re: Parkeren op eigen terrein

Bericht door Frans » 08 jan 2018 21:01

U zegt dat het uw eigen parkeervakken zijn. Heeft u die vakken gekocht, lease'd u die vakken, huurt u ze... er zijn heel veel constructies mogelijk. Het klinkt linksom of rechtsom als een geschil tussen u en de verhuurder dus civielrechtelijk...

U moet dus even uitleggen wat voor vakken dat zijn. Heeft u een exact adres of misscbien een foto?
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Re: Parkeren op eigen terrein

Bericht door KaaDee » 08 jan 2018 21:38

En zelfs dan... Als het officiële parkeervakken zijn (dus voorzien van de juiste lijnen, borden, etc.) maar er is plaatselijk zoiets als “Parkeren alleen in de vakken” van toepassing, dan zal ook u gewoon in deze vakken moeten parkeren. Of die nu van u zijn, van uw buurman, de huismeester of van mijn goudvis. Uw eigendom over die vakken geeft u geen vrijstelling van plaatselijke wet- en regelgeving.

Maar laten we eens beginnen met de vragen van Frans. Dan weten we ook of dit openbare weg betreft. In dat geval kunnen we 99% van de denkbare situaties al uitsluiten :)
PDC | DICT

Gesloten