Aangifte verkrachting minderjarige

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Hardewerker
Infopolitie Gast

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Bericht door Hardewerker » 07 dec 2017 14:41

Als we zo op de letter gaan nemen. Ik heb nooit gezegd dat ik naakt foto's zou sturen naar algemeen foto's ik had veel van haar gehad. Dat men een aanname doet.

Hardwerker
Infopolitie Gast

Bericht door Hardwerker » 07 dec 2017 14:48

Maar al om al enkele uren voor ze naar de politie gaat waarschijnlijk op dringen van haar betrouwbare en leugenachtige vriendin stuurt ze nog wel doodleuk hoe leuk dat ze het vond en een uur later nog een keer maakt niet uit belangrijkste is dat de sex goed was. En dan vervolgens naar de politie stappen.
Ik ken ondertussen het woord onvermijdelijke, als het is zoals zij nu zegt tegen de politie heeft ze 6 weken gehad ertussen om aangifte te doen van bedreiging en dus kunnen vermijden. Ook de berichtjes erna tonen aan dat het niet ervaren is als dwang. Waarschijnlijk later spijten een vriendin die de boel op zit te fokken omdat ze mij leuk vind en ik uiteindelijk een date had met haar vriendin.

KaaDee
Superlid
Superlid
Agent
Contacteer:

Bericht door KaaDee » 07 dec 2017 15:13

Jouw laatste bericht heeft een hoog “ja, maar....” gehalte.

Gast, jij hebt als meerderjarige seks gehad met een kind (want minderjarig). Daarnaast heb je gedreigd om foto’s van haar te versturen.

Maak het voor jezelf niet erger dan het is. Je hebt een misdrijf gepleegd en hiervan is aangifte gedaan. Accepteer dit en kom niet met smoesjes of probeer het, in je hoofd en hier op het forum, minder erg voor te doen dan het is.

Nogmaals, neem een advocaat en luister goed naar zijn/haar advies. Je zal het nodig hebben.
Midden-Nederland

Hardwerker
Infopolitie Gast

Bericht door Hardwerker » 07 dec 2017 15:24

Hoe kun je een misdrijf plegen als je netjes je excuus aanbied in die 6 weken en met haar praat Wil je nog wel of niet een afspraakje. En ze zegt tuurlijk wel. En dan daarna aangifte doen. Ik voel me nu al weken klote, dat heeft zij niet gehad volgens haar vriendin en gekker gesteld krijg ik van haarzelf na enkele weken na de aangifte een leuke nette foto toegestuurd en appte ze nog hoe gaat het met jou terwijl ik niets wetend ben van de aangifte. Mij een beetje afkafferen met zwart wit verhalen.

Mir81
Lid
Lid
Geslacht:
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Mir81 » 07 dec 2017 15:36

Vermoedelijk... Waarschijnlijk... Daar ga je het niet mee redden. Men zal uitgaan van feiten en dan komt het toch echt neer op hoe KaaDee het hierboven heeft verwoord.

Doe jezelf een plezier en denk voortaan wat meer met je hoofd in plaats van... juist, wat anders.
Stap 10

thijeleo
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Leo
Twitter: thijeleo / infopolitie
Facebook: leotenthije
Linkedin: leotenthije
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door thijeleo » 07 dec 2017 15:41

Ik kan maar 1 antwoord bedenken en dat antwoord is al vaak gegeven: neem contact op met een advocaat en als aanvulling: zorg dat je niets weggooit van wat zij je allemaal heeft gestuurd. Veel meer kunnen we er hier niet van maken.
LJB ten Thije-Boonkkamp
Forummaster

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 07 dec 2017 15:49

En aangezien er kennelijk nog een 'zaak' van komt, laten we 't hierbij...

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Gesloten