Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Luca
Infopolitie Gast

Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door Luca »

Hallo ik had een vraagje,
iemand zegt me aangegeven te hebben voor het gebruiken van een account. Ik heb dus geen idee welk account hij bedoelt, ik wist zelfs niet wie hij ook alweer was tot een kwartier geleden. Ik heb een keer gepraat met hem via Whatsapp en hij was zo'n creep die nudes van me wilde ofzo terwijl ik minderjarig ben en hij wist dat. Dus ik zag laats op Skype een bericht dat iemand online was en ik zeg hi en dan begint hij gelijk over dat ik zijn account gebruik. Ik weet nu dat hij nooit maar dan ook nooit een account aan me had gegeven maar ik zal jullie wel zelf het gesprek laten lezen:
HIJ:fijn dat je mij een bericht stuurd, ik heb jou ooit eens toegang gegeven tot MIJN accound. deze heb je niet gekocht, dan ga ik er ook van uit dat je van MIJN accound afblijft. danku
IK:heb je dat gedaan?? voor wat? Ik kan me niks herinneren en als je zo iets hebt gedaan dan kan ik toch niks herinneren en KAN ik er geeneens gebruik van maken
HIJ:mooi neem aan dat mijn accound blijft staan waar hij staat dan. mocht at miet zo zijn ga ik aangifte doen
IK:Ik weet nieteens wat je bedoeld Account van wat? je legt het me ook gewoon niet uit vertel me gwn waar de f*ck je het over hebt ik weet het geeneens Ik was een beetje boos geworden
HIJ:bijdeze heb ik aangifte tegen je gedaan, voor het blijven bergruiken van een accound die niet van ju is good luck.

Als jullie me willen helpen graag en bedankt :thanks:
Jan
Superlid
Superlid
Berichten: 670
Lid sinds: 13 sep 2016, 16:18
Contact:

Re: Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door Jan »

Ik zou me geen zorgen te maken om een eventuele aangifte als je geeneens weet waar hij het over heeft....

Misschien is het wel weer handig om dit even te lezen :
https://faq.whatsapp.com/nl/general/21242423
https://support.skype.com/nl/faq/FA3474 ... euwe-skype
Soms zit ik hier Jan en dan denk ik: wat ben je toch een eigenwijs stuk vreten ook hè.
KaaDee
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1309
Lid sinds: 28 mar 2012, 23:19
Contact:

Re: Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door KaaDee »

Hij heeft je in ieder geval niet aangegeven bij de politie. Dat kan namelijk helemaal niet, omdat er geen strafrechtelijk feit is begaan. Daarnaast kun je niet zomaar even iemand aangeven.

Mogelijk heeft hij contact gehad met de support van Skype (of waarvan hij het account dan ook bedoeld). Maar ook daarover zou ik me niet te druk maken. Als jij al niet weet waar het over gaat, dan lijkt me er weinig aan de hand :)
Oost-Nederland | GLM
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 16608
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:

Re: Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door Frans »

Blablabla... aangifte... blablablabla... interessant gebrabbel... blablablabla.... als iedereen die roept aangifte te hebben gedaan ook daadwerkelijk aangifte te hebben gedaan... en als dat dan ook nog eens daadwerkelijk tot vervolging leidt....


Jeetje... we hebben een hal zo groot als schiphol nodig om de dossiers kwijt te kunnen. Interessant geleuter in de ruimte. Als je een uitnodiging krijgt van de politie is het tijd genoeg om je druk te gaan maken... ;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gebruikersavatar
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 7421
Lid sinds: 25 mei 2003, 23:47
Locatie: Den Haag
Geslacht:
Leeftijd: 62
Contact:

Re: Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door SWAT »

Wel opvallend is dat je zowel via Whatapp en Skype contact hebt met een persoon die je eigenlijk niet kent!
Stay safe out there.
Gebruikersavatar
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 7910
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Roepnaam: Leo

Re: Iemand heeft mij zogenaamd aangegeven??

Ongelezen bericht door thijeleo »

Tijd voor een blokkade op die persoon.....
Gesloten