Geachte leden,
Ik zou graag een klacht in willen dienen over een agent. Wat de klacht inhoud zal ik jullie hier niet lastig mee vallen. Het is echter wel zo dat ik geen naam of badgenummer van de agent heb. Het enige wat ik weet is dat hij kort de A2 op reed direct en er weer afging bij de aflsag van de arena. Wat het bijzondere hieraan was is dat er op de auto is stond in de trand van: Dienst Infrastructuur Bewaaking of iets wat hierop neer zou komen. Verder was het een Golf (Plus model) met gewone normale BKZ-striping en aangezien hij rond reed in Amsterdam vermoed ik dat het een dienstauto van Amsterdam-Amstelland was. Ik kan via de site van Amsterdam-Amstelland alleen maar een klacht indienen als de naam van de agent weet en ik dus staande ben gehouden. Dit ben ik echter niet en daarom probeer ik eventueel via de dienst een klacht in te dienen. Maar ik kan nergens informatie over een dusdanige dienst vinden. Weet iemand wat voor soort dienst hier op lijkt en in iedergeval actief is in Amsterdam (Zuid-Oost)?
Bij voorbaad bedankt,
Sjaaky