fiets fout geparkeerd heterdaad -> Staande gehouden door beheerder(burger), winkelpassage -> toegangsverbod -> politie

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

taxikemperman
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Roepnaam: Remi
Geslacht:
Leeftijd: 53
Contacteer:

Re: fiets fout geparkeerd heterdaad -> Staande gehouden door beheerder(burger), winkelpassage -> toegangsverbod -> polit

Bericht door taxikemperman » 17 okt 2017 18:53

Eerst een reactie van mij als verkeersregelaar:
Als ik voor iedere persoon 10 cent kreeg die maar één minuut iets gaat doen, maar langer bezig is, dan was ik rijk.
Even iets voor één minuut doen, is geen excuus, voor geen enkele handeling

Vandaag expres even langs De Hallen geweest
Bij de ingang staan duidelijk huisregels opgehangen
https://imgur.com/a/k6ITd
Hoe duidelijk wilt u het hebben

En dan nog even over uw gebruikersnaam:
Iemand zei ooit: "What's in a name".
Echter bij zeikgeitje denk ik meteen een aan vrouw en door de toevoeging -je zelfs aan een kleine vrouw.
Uw naam zou beter zeikbok kunnen zijn, aangezien u een man bent.
Tijdens het nemen van de foto kwam er namelijk een agent langs.
Toen ik hem vertelde waarom ik de huisregels fotografeerde, vertelde hij mij dat dit verhaal hem bekend voor kwam. Ik heb hem toen dit verhaal laten lezen en hij is dus hierbij aanwezig geweest.
Hij heeft geen details verteld, maar vertelde mij dus wel dat u een man was en geen fragiel vrouwtje.
Ik heb hem de link gestuurd, zodat hij alles nog eens op zijn gemak kan lezen.

MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Ron
Twitter: Motoron_tw
Geslacht:
Leeftijd: 58
Contacteer:

Re: fiets fout geparkeerd heterdaad -> Staande gehouden door beheerder(burger), winkelpassage -> toegangsverbod -> polit

Bericht door MotoRon » 20 okt 2017 14:03

Moderatoropmerking van MotoRon
Topic geschoond. We zitten in het gastendeel. Kennelijk gaat het nu alleen nog maar over het geslacht van ts in plaats van beantwoording van de vraag. Laten we gewoon on topic blijven.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl

Plaats reactie