Geachte heer/ mevrouw,
Graag wil ik een bed vervoeren in mijn auto maar helaas is dat bed te lang. Ik denk dat zo 50 cm uitsteekt. Ik wil graag dat bed in de auto vervoeren met de achterklep gedeeltelijk open. Is dat mogelijk? Wel voorwaarden zit hieraan?
Ik hoor graag van u.
Groet,
Jus
bed vervoeren in auto
Moderator: Moderatorteam
- rijschoollucassen
- Roepnaam: Jaap
- Geslacht:
Re: bed vervoeren in auto
Geen probleem, mits alles goed vastzit en de verlichting en kentekenplaat goed zichtbaar blijven. Uitsteken is toegestaan tot een lengte van één meter. Zet ook de achterklep even vast. De gasveren zijn meestal niet zo heel sterk, en door de rijwind kan de klep plotseling dichtslaan. Zit daar dan ook nog lading tussen zou zelfs de achterruit kunnen sneuvelen.
j.l.
j.l.
-
Jus TS
- Infopolitie Gast
Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor de info (Rijschoollucassen).
Als ik dat bed ga vervoeren moet er een rode vlaggetje/een rode lapje/rode lintje om de uit einde?
Groet,
Jus
Bedankt voor de info (Rijschoollucassen).
Als ik dat bed ga vervoeren moet er een rode vlaggetje/een rode lapje/rode lintje om de uit einde?
Groet,
Jus
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Nee, dat is niet nodig.Jus schreef:Als ik dat bed ga vervoeren moet er een rode vlaggetje/een rode lapje/rode lintje om de uit einde?
Groet,
Jus
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
-
Kareltje TS
- Infopolitie Gast
Die meter dat het mag uitsteken, is dat gemeten vanaf de achterkant van de auto, of vanaf de achteras?
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Achterzijde auto.Kareltje schreef:Die meter dat het mag uitsteken, is dat gemeten vanaf de achterkant van de auto, of vanaf de achteras?
piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Wat niet moet kan desondanks heel verstandig zijn om wel te doen.
Als de achteropkomende auto het bed niet ziet uitsteken en aantikt.... zit het zeer waarfschijnlijk in uw rug(gewervel).
Dan is "er hoefde geen rood vlaggetje/reflectorbord/lapje aan" ineens van ondergeschikt belang.
Als de achteropkomende auto het bed niet ziet uitsteken en aantikt.... zit het zeer waarfschijnlijk in uw rug(gewervel).
Dan is "er hoefde geen rood vlaggetje/reflectorbord/lapje aan" ineens van ondergeschikt belang.