ik ben in Den Haag beboet omdat ik (onbewust en gewoon betaald via Parkline) op een invalide parkeerplaats stond geparkeerd. Maar er stond geen markering op het parkeerplaats zoals een kruis of een invalide teken op de tegels, alleen een bord (met 4x invalide) die 3 parkeerplaatsen verder naar achter stond. Vanwege de avond uren/regen en wind had ik het bord niet gezien. Ik kom normaal nooit in den haag, alleen moest ik die avond daar zijn voor een storing. Ik werk als storingdienst voor GSM apparatuur door heel het land.
Ik ben later terug gegaan om wat foto's te schieten. Ik stond die avond geparkeerd waar de grijze golf nu staat. Zie foto. De laatste bord met een invalide teken is met een een pijl naar rechts. Hier ben ik vanuit gegaan dat het om de parkeerplaats voor me was.

Maar vraag is: Zijn er geen wettelijke regels waar een invalide parkeerplaats aan moet voldoen. Ten minste een markering op het weg. Een bord met 4x is naar mijn mening onduidelijk. Straks komen er borden met 10x enz..
Alavst bedankt voor jullie reactie.
Gr. John